مطالب طنز(بازاریاب)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

یه بار یه بازاریاب جارو برقی اومد در خونمون رو زد،

تا در رو باز کردم قبل از اینکه حرفی زده بشه،

پرید تو خونه و یه کیسه کود گاوی رو روی فرش خالی کرد و گفت
:

اگه من قادر به جمع کردن و تمیز کردن همه ی اینها ظرف مدت 1 دقیقه با این
 جاروبرقی قدرتمند نباشم حاضرم که تمام اینها رو بخورم
!

گفتم : ســس سفید میخوای یا قرمز؟؟

گفت : چــــرا؟

گفتم : چند روزیه برق خونه مون قطعه



نظرات شما عزیزان:

zahra e
ساعت16:06---5 آذر 1392
بیچاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mehdi
ساعت21:14---8 مهر 1392
سلام اپــــــــــــــم اگه دوس داشــــــــتی سر بزن. مرســـــــــــــی.

نامی
ساعت20:14---8 مهر 1392


سمر
ساعت18:42---7 مهر 1392
حواست باشه با کی "دست" میدی !

وگرنه همه چیتو از "دست" میدی
اپم بیا


يسنا
ساعت16:10---7 مهر 1392

خدا بگم چيكارت نكنه...خيلي خنديدم..دمت گرم


ღツבُפֿُـَترآن شـےطۅכּ נببــړستاכּےღツ
ساعت22:47---6 مهر 1392


محمد
ساعت0:49---6 مهر 1392
چ بی ادب اخه اینم طرز بازار یابیه

حمید
ساعت17:16---5 مهر 1392
سلام بهت سر سدم وبت عالییه ممنون بای

رامان
ساعت10:24---5 مهر 1392
دختر! خوب برق قطه دروست ولی تلفن که دمه دستت بود یه زنگی میزدی منم میومدم مراسم کود خوردنو ببینم. خیلیییییییی دوست دارم

ببینم چطور کودو تو دهنش مزه میکنه!!!!
پاسخ:خخخخخخخخخخخخ!!!اره باید خیلی مراسم باحالی باشه!!!


رامان
ساعت10:20---5 مهر 1392
ههههههههههههههههههههههههههههه
مرده شورشو ببرن

حالا بازم خوبه کود مال خودش نبوده!!!!!(خودش رو فرش نریده!!!!!!!!!!!!!) والا مجبور بود فرش رو هم بخوره!! این از این

(این تکه سسش خیلیییییییی باحاله)

بعدش راستی دختر!ینی همشو خورد فرش تمیز تمیز شد خوب اگه این طوری باشه که فروشنده از جاروبرقیش جلو افتاده

ولی هر چی نگاه میکنم میبینم که شاید تو برقو قط کردی واسه تفریح !!ای شیطون خوشم اومد خوب حالشو گرفتی!!!

عالیییییییی
پاسخ:هههههههههه خییلی خندیم از دستت!!!!!!ممنون بابت نظر های باحالت!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 24 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ